Anàlisi spot publicitari

ANUNCI "BO"

TV3 - Espot de la Marató per la pobresa 


·                     què anuncia? La marató de tv3
·                     a qui va dirigit: va dirigit a un públic universal
·                     què t'ha cridat l'atenció? La originalitat de l’anunci.
·                     quins plans predominen? El pla general (ex: quan surten tots els personatges junts), primer pla 
            (ex:quan es veu només un personatge)
·                     els plans estan lligats entre ells, expliquen alguna història? sí
·                     Trucs i efectes especials? No n’hi han
·                     ritme de successió d'imatges: L'inici és lent i després quan comença la canço s’accelera el ritme.
·                     colors que predominen: gris, blanc i alguns colors una mica vius com el taronja, rosa, verd.
·                     apareixen personatges coneguts? No.
·                     hi ha veu? sí, la d’un home que va narran la finalitat de l’anunci.
·                     apareix text escrit? sí, amb el dia i l’eslògan de la marató.
·                     quants cops diu el nom del producte? 1 vegades.
·                     hi ha música? sí, al principié s només per acompañar, però després passa a ser el centre de l’anunci, 
            ja  que és una cançó feta espressament per aquest anunci.

ANUNCI "DOLENT"

Lejía Neutrex Futura (2001)


·                     què anuncia? Un detergent
·                     a qui va dirigit: va dirigit a un públic femení
·                     què t'ha cridat l'atenció? Els efectes especials.
·                     quins plans predominen? El pla general i primer pla.
·                     els plans estan lligats entre ells, expliquen alguna història? sí
·                     Trucs i efectes especials? La noia en dos acasions desapareix i apareix a un altre lloc.
·                     ritme de successió d'imatges: És bastant regualar va entre els 2 i els 5 segons.
·                     colors que predominen: clarament el blanc (com a símbol de puresa), gris i el lila.
·                     apareixen personatges coneguts? No.
·                     hi ha veu? sí, la dona parla en un llenguatge senzill i col·loquial; a més a més, parla directament
             a l'espectador. També hi ha un narrador que entra al segon 10 i ens explica el que aconsegueixes amb 
             el producte.
·                     apareix text escrit? no
·                     quants cops diu el nom del producte? 3 vegades.
·                     hi ha música? sí, comença quan va al futur hi ha una lleu música que l’acompanya.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada